• Dzień Edukacji Narodowej

• Z okazji Dnia Komisji Edukacji Narodowej uczniowie z IV klasy wraz z wychowawczynią przygotowali bardzo humorystyczne przedstawienie, pozwolili wszystkim pracownikom szkoły na chwilę zapomnieć o trudach pracy, rozmarzyć się i jedną nogą pobyć na niskobudżetowych wczasach all inclusive.

• Ślubowanie I klas

• Naoczni świadkowie potwierdzają, że dziś oficjalnie przyjęliśmy pierwszoklasistów do naszej szkolnej społeczności. Zanim przystąpili do ślubowania musieli się zaprezentować i wykazać swoją gotowość do podjęcia nauki. Egzamin zdali wzorowo. Życzymy im wielu sukcesów i radości. Ahoj przygodo!

• Wycieczka do Warszawy

• Grę miejską czas rozpocząć! W tym celu podzieliliśmy się na trzy grupy, wybraliśmy lidera, nawigatora oraz pomocników. Dostaliśmy mapy, listę pytań, zadań i zagadek do rozwikłania. Trzeba było wykazać się nie tylko sprytem, ale wiedzą i bystrym okiem. Udało nam się! Każda grupa ukończyła zadanie w ostatniej minucie wyznaczonego czasu. Oprócz poznania wielu ciekawostek o parku Łazienki Królewskie popracowaliśmy trochę nad kondycją, ponieważ wykonanie zadań wymagało sporo wysiłku. Zmęczeni, ale uśmiechnięci ruszyliśmy na stadion Legii, aby poczuć się jak przystało na prawdziwych VIP-ÓW, zasiedliśmy w loży, odwiedziliśmy salę konferencyjną, poczuliśmy się jak komentatorzy obserwując boisko z ich perspektywy, odwiedziliśmy szatnie zawodników oraz rozgościliśmy się na ławkach rezerwowych.

• Zmagania lekkoatletyczne klas VII -VIII

• Królowa sportów na dobre zagościła dziś w Szkole Podstawowej w Urlach. W lekkoatletycznych zmaganiach zmierzyli się uczniowie i uczennice 7 i 8 klas. Duch walki nie opuszczał nas nawet na chwilę. Wszyscy reprezentanci zaprezentowali się z najlepszej strony, dali z siebie wszystko.

• Zmagania atletyczne klas młodszych

• Dziś był bardzo emocjonujący i sportowy dzień. Pobliskie szkoły konkurowały ze sobą w lekkoatletycznych zmaganiach. Zajęliśmy IV miejsce 🏆🏆🏆🏆 Wszyscy spisali się świetnie, widać było ogromny wysiłek, starania, ale i uśmiech. Na szczególną uwagę zasługuje rzut piłką lekarską Patryka oraz biegi na 60 metrów Wiktorii i Mateusza. Brawo dzieciaki!!!

• Turniej piłkarski

• 11 bardzo wymagających drużyn, a my plasujemy się na drugim miejscu. Choć już drugi raz z rzędu nie przegrywamy żadnego meczu, to w bilansie bramkowym wygrywa z nami inna drużyna, w dniu dzisiejszym Jasienica ( serdeczne gratulacje!) Nasi chłopcy rozegrali 5 meczów z rzędu ( taki pech w losowaniu) mimo wielkiego zmęczenia grali wytrwale do końca i dali ogromny powód do dumy trenerce, Dyrektorowi i całej myszadlańskiej społeczności, która w tym dniu trzymała mocno kciuki.

• Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka

• Dzisiaj dzieciaczki z oddziału przedszkolnego obchodziły Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka. Czas upłynął im na zabawach muzyczno-ruchowych, grach zespołowych, puszczaniu baniek mydlanych i słodkim poczęstunku. Na koniec dnia zostali odznaczeni orderem super przedszkolaka. W ciągu dnia ciepło myśleli i mówili o tych, których w tym dniu, z powodu choroby zabrakło na świętowaniu. Wszystkim naszym przedszkolakom składamy najlepsze życzenia i wysyłamy moc uścisków

• Wycieczka klas VII - VIII

• Poniedziałkowa pogoda sprzyjała nie tylko entuzjastom wrażeń na wysokości, ale także pasjonatom historii. Klasa VII i VIII wraz z wychowawczyniami udała się do parku linowego w Broku. Zadanie przejścia toru okazało się dość trudne, jednak doping nauczycielek z dołu okazał się pomocny i udało się pokonać własne słabości. Następnym punktem naszej wycieczki był obóz pracy w Treblince. Odwiedzenie muzeum, spacer po terenach obozu był czasem zadumy, rozmyślań i refleksji nad losem osób poległych. Następnie udaliśmy się z powrotem do Broku, aby skosztować tradycyjnych lodów rzemieślniczych, przespacerować się urokliwymi uliczkami podziwiając architekturę miasta, promenadę nadrzeczną i miejską plażę. Wyczerpani i głodni zjedliśmy obiad w klimatycznej restauracji " Pod Wiatrakiem" I z pełnymi brzuchami ruszyliśmy do Myszadeł.

• Wycieczka klas 0 - IV

• W ten piękny, słoneczny poniedziałek uczniowie klas 0-IV wybrali się na wycieczkę do "Powrót do Edenu" w miejscowości Tumanek, gdzie czekały na nich liczne atrakcje na świeżym powietrzu. Wszyscy bawili się wyśmienicie, a na koniec zjedli pyszne kiełbaski z grilla.

• Witaj szkoło!

• Dziś przywitaliśmy nowy rok szkolny 2023/2024 uroczystym apelem. Po wielu miłych i motywujących słowach Dyrektora szkoły uczniowie udali się do sal lekcyjnych, aby przywitać wychowawców i odebrać podręczniki.

• Zakończenie Roku szkolnego.

• Uroczyste zakończenie Roku szkolnego 2022/2023 w Szkole Podstawowej w Myszadłach

odbędzie się 23.06.2023r. o godz. 9:00.

Dowozy rano tak jak w dniu nauki szkolnej, odwozy około 10:30

• Wycieczka do teatru w Wołominie.

• Nowa galeria Wycieczka do teatru w Wołominie. została dodana do albumu fotograficznego

Fotorelacja z wyjazdu zerówki oraz klas I-IV do Wołomina. Na początku obejrzeliśmy w teatrze zabawny spektakl pt. "Pipi Pończoszanka", po czym udaliśmy się do sali zabaw "Fikołki", gdzie czekało na nas mnóstwo atrakcji, a największą z nich stanowiła ścianka wspinaczkowa, która dała dużo radości i pozytywnego zmęczenia 🙂